بک لینک و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
- ????? ??? ?? شنبه 19 اسفند 1402 ???? 10:35
- | ????? ???
مطالعه جدیدی Ú©Ù‡ توسط کایزن انجام شد نشان داد Ú©Ù‡ Ù…Øتوایی Ú©Ù‡ برای بک لینک ها عملکرد خوبی دارد، لزوما برای اشتراک گذاری های اجتماعی خوب عمل نمی کند Ùˆ بالعکس.
کایزن با تجزیه Ùˆ تØلیل بیش از 2300 Ù…Øتوای اطلاعات مالی، نشان داد Ú©Ù‡ کدام Ù…Øتوا برای رتبه‌بندی URLØŒ تعداد دامنه‌های ارجاع‌دهنده Ùˆ تعداد اشتراک‌گذاری‌ها در شبکه‌های اجتماعی بهترین عملکرد را دارد. 9 مورد از ده Ù…Øتوای برتر با بیشترین شباهت URL در بین ده مورد برتر از نظر بیشترین دامنه ارجاع داده شده بودند.
این نشان Ù…ÛŒ دهد Ú©Ù‡ رابطه واضØÛŒ بین این دو پارامتر وجود دارد هرچه تعداد دامنه های ارجاع دهنده بیشتر باشد، امتیاز URL بالاتر است.
این مطالعه نشان داد Ú©Ù‡ بهترین عملکرد برای رتبه‌بندی URL (UR Ùˆ تعداد دامنه‌های ارجاع‌دهنده) شاخص Ùساد سال Û²Û°Û±Û· ارائه‌شده توسط Ø´ÙاÙیت بین‌الملل بود. این کمپین نشان داد Ú©Ù‡ کدام کشورها در Øال پیشرÙت هستند یا خیر. از بین بردن Ùساد، Ùˆ مشخص شد Ú©Ù‡ اکثر کشورها پیشرÙت Ú©Ù…ÛŒ در این زمینه داشته اند یا به طور Ú©Ù„ÛŒ پیشرÙتی در این زمینه نداشته اند.
کمپین Ù…Øتوایی، با موÙقیت بالای سئو
- منطقه Ù…Øتوای جهانی
این Ù…Øتوا یک Øوزه جهانی دارد. با تاکید بر روی بخش های بصری در این Ù…Øتوا، این کمپین بدون نیاز به دانش زبانی خاص قابل درک بوده Ùˆ مبتنی بر داده هایی است Ú©Ù‡ از سراسر جهان به دست آمده است به همین دلیل این Ù…Øتوا ارزش جهانی دارد.
- Ù…Øتوای اØساسی
این Ù…Øتوا، یک Ù…Øتوای اØساسی است. این Ù…Øتوا باعث Ù…ÛŒ شود پاسخ ها Ùˆ واکنش های اØساسی از المان های مرتبط با Ùساد ایجاد شود Ùˆ این موضوع Ú©Ù‡ اکثر کشورها در دنیا پیشرÙت Ú©Ù…ÛŒ داشته Ùˆ یا به صورت Ú©Ù„ÛŒ در اتمام Ùساد، هیچ پیشرÙتی نداشته اند، Ù…ÛŒ تواند موجب تØریک واکنش های Ùردی شود.
- Ù…Øتوای سبز
این Ù…Øتوا، همیشه سبز است. Ù…Øتوای همیشه سبز، Ù…Øتوایی است Ú©Ù‡ برای تاریخ، زمان Ùˆ یا سال خاصی نیست Ùˆ در هر زمانی Ù…ÛŒ تواند برای کاربران Ù…Ùید باشد (Ùˆ Ù…ÛŒ تواند لینک به دست بیاورد). به علاوه، سازمان بین المللی Ø´ÙاÙیت (Transparency International) هم Ù…ÛŒ تواند هر سال داده های خودش را به روز رسانی کند Ùˆ داستان های جدیدی را برای مکاتبه با سایت های دیگر Ùˆ اÙزایش دریاÙت لینک ارائه کند.
با ترکیب این بخش های معمول از Ù…Øتوای وایرال، این Ù…Øتوا در رابطه با شاخص Ùساد، توانست با 6372 دامنه ارجاعی در URL Rating عدد 84 را به دست بیاورد در نتیجه این Ù…Øتوا به موÙÙ‚ ترین Ù…Øتوا در این مطالعه تبدیل شد. شما Ù…ÛŒ توانید از این سه نکته استÙاده کنید تا بتوانید Ù…Øتوای خودتان را هم بهبود بخشیده Ùˆ نتایج بسیار خوبی را به دست بیاورید.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
شاخص ادراک Ùساد نیز با دریاÙت 48000 اشتراک اجتماعی در بین 10 Ù…Øتوای برتر در شبکه های اجتماعی قرار گرÙت. اما این Ù…Øتوا تنها یکی از دو موردی است Ú©Ù‡ در 10 Ù…Øتوای برتر برای اشتراک گذاری Ù…Øتوا در شبکه های اجتماعی به همراه رتبه بندی URL یا دامنه های ارجاع دهنده قرار دارند. در نتیجه، بین موÙقیت در اشتراک گذاری اجتماعی Ùˆ موÙقیت در بک لینک ها همبستگی Ú©Ù…ÛŒ وجود دارد Ú©Ù‡ نشان Ù…ÛŒ دهد این پارامترها مستقیماً یا به طور قابل توجهی با یکدیگر مرتبط نیستند.
موÙق‌ترین Ù…Øتوا برای اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی، قطعه Confused.com به نام ماشین Øساب بیمه خودرو بود Ú©Ù‡ 91000 اشتراک اجتماعی به دست آورد. این ماده، همراه با بیشتر مواد دیگر، بر روش‌های B2C تمرکز دارد. با این Øال، دامنه های امتیازدهی URL Ùˆ ارجاع بیشتر ÙÙ†ÛŒ هستند Ùˆ بر Ùرمت های B2B متمرکز هستند.
Ù…Øتوای B2B برای استراتژی‌های سئو Ú©Ù‡ بر بک لینک‌ها تمرکز می‌کنند مناسب است، در Øالی Ú©Ù‡ ابزارها Ùˆ راهنماهای B2CØŒ Ú©Ù‡ بیشتر برای مشتریان مناسب هستند تا کسب‌وکارهای Ùردی، بیشتر در مورد اشتراک‌گذاری هستند. در شبکه‌های اجتماعی Ù…Ùید است.
شاخص ادراک Ùساد یک استثنا است، زیرا هم برای بک لینک ها Ùˆ هم برای اشتراک های اجتماعی خوب عمل Ù…ÛŒ کند. با این Øال، با تمرکز بر داده های تØلیلی به دست آمده از کارشناسان Ùˆ اÙراد تجاری، Ùˆ ارائه داده های مرتبط به مشاغل Ùˆ اÙراد مختلÙØŒ برای مخاطبان B2B Ùˆ B2C به طور یکسان ارزشمند است.